1 Ekim 2008 öncesi memur olana yüksek emekli maaşı
Okan Güray BÜLBÜL
Akşam Gazetesi
Memurların emeklilik koşulları farklı. 5434 sayılı Kanun'da aylık bağlama oranı daha yüksek olduğu için 1 Ekim 2008'den önce memuriyete başlamış olan kişiler, emekli olduklarında daha yüksek emekli aylığı alacaklar.
Devamı İçin Tıklayınız..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder