8 Mart 2018 Perşembe

3600 güne tabi olabilir miyim?



3600 güne tabi olabilir miyim?

Ekrem SARISU
Posta Gazetesi

Soru: 1 Ocak 1975 doğumluyum. Sigorta giriş tarihim 22 Ekim 2000. Toplam 2000 gün prim ödemem var. Askerliğimi 24 Şubat 1998’de yaptım. Askerliğimi ödersem 3600 günle emekli olma hakkım olur mu? Askerliğimi ödersem ne gibi faydası olur? ● ULAŞ

Devamı İçin Tıklayınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şirket kuruluşlarında ve inşaat işlerinde işyeri tescilinde kolaylık

Şirket kuruluşlarında ve inşaat işlerinde işyeri tescilinde kolaylık Erkan Çetin Dünya Gazetesi Yatırımcıların sürekli yakınmalarına ne...