7 Mart 2018 Çarşamba

Aylık normal görünüyor



Aylık normal görünüyor

Ekrem SARISU
Posta Gazetesi

Soru: Annem 5000 iş gününü doldurarak emekli oldu. Ama 2 doğum borçlanması yaptı ve dışarıdan prim ödedi. Annem emekli olalı 4.5 yıl geçti. 1000 lira 1100 lira civarı emekli aylığı alıyor. Aylığının daha yüksek olması gerekmiyor mu? ● Kaan KIVANÇ

Devamı İçin Tıklayınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şirket kuruluşlarında ve inşaat işlerinde işyeri tescilinde kolaylık

Şirket kuruluşlarında ve inşaat işlerinde işyeri tescilinde kolaylık Erkan Çetin Dünya Gazetesi Yatırımcıların sürekli yakınmalarına ne...