Hem SSK’lı hem Bağ-Kur’lu olana yüksek emekli maaşı
Okan Güray BÜLBÜL
Akşam Gazetesi
2011’de yapılan değişiklik sonrası kişinin aynı anda hem SSK’lı, hem de Bağ-Kur’lu olması ve iki tarafa da prim ödenebilmesi mümkün hale geldi. Bu durumda kişi SSK’lı sayılıyor ve yüksek emekli aylığı fırsatı kazanıyor.
Devamı İçin Tıklayınız..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder