8 Mart 2018 Perşembe

Şeker hastaları malulen emekli olabilir mi?



Şeker hastaları malulen emekli olabilir mi?

Resul KURT
Star Gazetesi

Okurumuz H.Ö. “9 yıldır yurt dışında yaşıyorum. Türkiye’de 01.01.2000 tarihinden 2008 yılı 10. ayına kadar sigortam var ve 8 yıldır tip1 diyabet hastasıyım. Çalışmakta zorlanıyorum. Türkiye’de malulen emeklilik için başvuru hakkım var mı?” diye soruyor.
Devamı İçin Tıklayınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şirket kuruluşlarında ve inşaat işlerinde işyeri tescilinde kolaylık

Şirket kuruluşlarında ve inşaat işlerinde işyeri tescilinde kolaylık Erkan Çetin Dünya Gazetesi Yatırımcıların sürekli yakınmalarına ne...