Şeker hastaları malulen emekli olabilir mi?
Resul KURT
Star Gazetesi
Okurumuz H.Ö. “9 yıldır yurt dışında yaşıyorum. Türkiye’de 01.01.2000 tarihinden 2008 yılı 10. ayına kadar sigortam var ve 8 yıldır tip1 diyabet hastasıyım. Çalışmakta zorlanıyorum. Türkiye’de malulen emeklilik için başvuru hakkım var mı?” diye soruyor.
Devamı İçin Tıklayınız..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder