25 Ekim 2017 Çarşamba

Hizmet birleştirerek emekli olursanız emekli ikramiyesi alamazsınız



Hizmet birleştirerek emekli olursanız emekli ikramiyesi alamazsınız

Ekrem SARISU
Posta Gazetesi

Soru: 10 Aralık 1965 doğumluyum. 14 Ekim 1994’te araştırma görevlisi olarak memuriyete başladım. 2000 yılında 28 gün bedelli askerlik yaptım. 22 Temmuz 2016 tarihinde açığa alındım. 1 Eylül 2016’da Kanun Hükmünde Kararname’yle görevden ihraç edildim. Ayrıldığım tarihte üniversitede doçent olarak çalışmaktaydım. Kamu hizmetinde 15 yıl çalışanların, 61 yaşını doldurduğunda emekli olabileceklerini önceki yazılarınızdan hatırlıyorum. 61 yaşından önce emekli olabilir miyim? Ne yapmalıyım? Ayrıca Emekli Sandığı, Sosyal Sigortalar ya da Bağkur’dan emekli olmam halinde, emekli aylığı tutarı açısından fark yaratır mı? ● Harun Nur NECO

Devamı İçin Tıklayınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şirket kuruluşlarında ve inşaat işlerinde işyeri tescilinde kolaylık

Şirket kuruluşlarında ve inşaat işlerinde işyeri tescilinde kolaylık Erkan Çetin Dünya Gazetesi Yatırımcıların sürekli yakınmalarına ne...