24 Ocak 2018 Çarşamba

Aylık 61 lira primle siz ve aileniz sağlık yardımı alabilirsiniz



Aylık 61 lira primle siz ve aileniz sağlık yardımı alabilirsiniz

Ekrem SARISU
Posta Gazetesi

Soru: 14 Temmuz 1969 doğumluyum. İlk olarak 14 Nisan 1988 ile 31 Aralık 1992 tarihleri arasında 1697 gün Bağkurlu olarak çalıştım. Bağkurlu olduğum süre zarfında yaptığım 8 ay kısa dönem askerlik süresince de Bağkur’a prim ödedim. 2 Kasım 1992 tarihinden 1 Eylül 2013 tarihine kadar SSK’lı olarak çalıştım. 1 Eylül 2013 tarihinden bu yana halen belediye de Emekli Sandığı’na tabi memur olarak görev yapıyorum. Maaşa bağlanacak şekilde en erken hangi tarihte ve hangi statüde emekli olabilirim? Ayrıca memuriyetten ayrılırsam, ne zaman emekli aylığına bağlanabilirim? Hangi tarihe kadar ödeme yapmalıyım? Bu sürede ben ve ailem sağlık hizmetlerinden nasıl faydalanabiliriz? ● Ali ŞENOL

Devamı İçin Tıklayınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şirket kuruluşlarında ve inşaat işlerinde işyeri tescilinde kolaylık

Şirket kuruluşlarında ve inşaat işlerinde işyeri tescilinde kolaylık Erkan Çetin Dünya Gazetesi Yatırımcıların sürekli yakınmalarına ne...