29 Ocak 2018 Pazartesi

Çalışmanızı kanıtlamalısınız



Çalışmanızı kanıtlamalısınız

Ekrem SARISU
Posta Gazetesi

Soru: 1997 yılında bir işyerinde sigorta girişimin yapılması için verdiğim sigorta kartının muhasebecinin kaybettiğini söylediler. Üzerine düşmedim. Belli bir süre sonra işten ayrıldım. Daha sonra sigortasız çalıştım. Ancak 2005’te farklı bir işyerinden sigorta için evrak istediler bilgilerimi verdim. Fakat SGK kaydım olmadığını söylediler. SGK’ya gittim arşivlere baktık. Hiçbir şekilde adıma bir kayıt bulunamadı. Bu arada sigorta girişim 1991 ya da 1992 diye hatırlıyorum. Günlerime o dönemde bakmıştım ve görünüyordu. Bu konuda yapabileceğim birşey var mıdır? ● Bülent YÜĞER

Devamı İçin Tıklayınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şirket kuruluşlarında ve inşaat işlerinde işyeri tescilinde kolaylık

Şirket kuruluşlarında ve inşaat işlerinde işyeri tescilinde kolaylık Erkan Çetin Dünya Gazetesi Yatırımcıların sürekli yakınmalarına ne...