20 Şubat 2018 Salı

Bağımsız Denetim Raporu Dispozisyonu Değişti



Bağımsız Denetim Raporu Dispozisyonu Değişti

Cevdet Akçakoca
Yeminli Mali Müşavir
Bağımsız Denetçi
akcakoca@superonline.com


Bilindiği gibi, Türkiye'de Türk Ticaret Kanununun değişmesi ile birlikte, bağımsız denetim konusu gündeme geldi ve Sermaye Piyasasına tabi şirketler dışındaki şirketlere de bağımsız denetim geldi. Tabii, Yeni Türk Ticaret Kanunu ile birlikte denetim maddesinin ortadan kalkması ile binlerce şirketin denetimsiz kalması ayrı bir konu. İleride bunu tekrar ele alarak, bu konuda epey gürültü çıkarmaya çalışacağımı belirteyim. Binlerce şirketin bağımsız denetim bahanesi ile denetimsiz kalması kabul edilecek bir konu değildir, tam anlamıyla bir skandaldır. Bu skandal yıllardır devam ediyor ve Ticaret Bakanlığımız buna çare bulmuyor. 

Devamı İçin Tıklayınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şirket kuruluşlarında ve inşaat işlerinde işyeri tescilinde kolaylık

Şirket kuruluşlarında ve inşaat işlerinde işyeri tescilinde kolaylık Erkan Çetin Dünya Gazetesi Yatırımcıların sürekli yakınmalarına ne...